[breadcrumb]
rating-hostings-top-10-how to create website which will sell як створити веб сайт котрий буде продавати продаючий сайт как создать продающий сайт сайт которой будет продавать

Як створити продаючий сайт або сайт котрий буде продавати

Зміст статті

1. Вступ.
2. Що таке продаючий сайт та які головні характеристики у нього.
3. Структура продаючого сайту – важливі та необхідні складові продаючого сайту.
4. Яких помилок варто уникати.
5. Контент продаючого сайту і на що треба орієнтуватися при створенні “продаючого” сайту.
6. Висновок.

У мережі інтернет та у різних пошукових системах таких як Google, Bing та ін. розміщено дуже багато різноманітних веб-сайтів, на котрих міститься різна інформація – комерційна, інформаційна. Сайтів багато, але не усі вони виконують функцію продажу клієнтам своїх послуг чи товарів, і ми допоможемо зрозуміти чому так відбувається і як це виправити, то ж давайте розбиратися.

Одразу скажемо, що дива не відбуваються просто так і над Вашим сайтом потрібно буде працювати і аналізувати постійно в області контента та як він впливає на відвідувачів Вашого сайту, і як він цих відвідувачів перетворює на клієнтів, тому, радимо налаштуватися на довгу і кропітливу працю над сайтом, і це обов’язково окупиться в довгостроковій перспективі у збільшення вигляді продажів.

Ми дамо Вам орієнтири на які треба буде звертати увагу, проте, знайте, що не існує прям чіткого плану дій, тому що, кожен сайт індивідуальний і кожна ніша бізнесу також, неможливо наперед вгадати який контент та що саме дасть ефект на ріст продажів на сайті. Все дуже індивідуально, і кожен сайт треба розглядати окремо. Проте, “базу” ми Вам можемо видати стосовно того яким має бути “продаючий” сайт або сайт який буде продавати.

Що таке продаючий сайт та які головні характеристики у нього

“Продаючий” сайт – це веб-сайт, який не просто дає інформацію відвідувачам, а мотивує його зробити цільову дію: купити товар, замовити послугу, залишити заявку або підписатися на розсилку. Такий сайт створено з урахуванням принципів маркетингу, психології користувачів та юзабіліті. Веб-сайт котрий “продає” має ключові характеристики, які роблять його ефективним інструментом продажу. Має бути інтуїтивно зрозумілим, зручним та візуально привабливим в плані дизайну і контенту, який має бути структурованим, послідовним та лаконічним.

Продаючий сайт може бути лендінгом чи повноцінним багатосторінковим сайтом, наприклад, інтернет-магазин, корпоративний сайт. У випадку інтернет-магазину та корпоративного сайту акцент по продачому контенту буде на головній сторінці та на пріорітетних сторінках таких як – сторінок послуг, категорій товарів, сторінок товарів, також, і не забувати про блог – писати, розвивати і оптимізувати його.

Деякі автори в інтернеті зазначають, що саме лендінг може бути продаючим сайтом, проте, ми з цим не згодні, так як, інтернет-магазини, корпоративні сайти теж являються продаючими, так як, несуть комерційну інформацію до відвідувачів і мотивують і спонукають їх до здійснення різних конверсій. Кількість сторінок не є показником чи є сайт продаючим, сама комерційна суть сайту показує його цілі і задачі перед користувачами і відвідувачами, що він несе для них та що від них хоче.

Основні характеристики “продаючого сайту”:

  • чітка пропозиція (офер), яка відразу дає зрозуміти користувачеві, що йому пропонують зробити або купити або замовити.
  • доброзичливий інтерфейс та зручна навігація, що дозволяють швидко знайти потрібну інформацію.
  • переконливий контент (тексти, зображення, відео), що розкриває переваги продукту чи послуги.
  • заклик до дії (Call to Action – CTA), що спонукає відвідувача до потрібного вам кроку.
  • SEO-оптимізація під пошукові системи Google/Bing та інші, оптимізація під мобільні пристрої, що забезпечує високий рівень доступності.

Структура “продаючого” сайту – важливі та необхідні складові продаючого сайту

Для того щоб сайт “продавав”, він повинен мати логічною, зрозумілою та привабливою структуру має бути як ми вже і писали. Важливо, щоб користувач міг легко орієнтуватися на сайті та швидко знаходити потрібну інформацію.

Ефективний веб-сайт в плані продаж буде мати наступну структуру, яку за потребою можна буде адаптувати під Ваш сайт чи особисто Ваші бізнес-завдання і цілі.

  1. Головна сторінка – перше враження про компанію, що коротко і ясно формулює УТП (унікальна торгова пропозиція).
  2. Каталог товарів (якщо інтернет-магазин) – зручний фільтр, картки товарів з фото та описом, вигідні пропозиції.
  3. Сторінка послуг (корпоративний сайт або сайт послуг) – детальна інформація про пропозицію, переваги, вартість та форми зв’язку.
  4. Блог (незалежно який вид сайту) – експертний контент для залучення аудиторії та SEO-просування, який допомагає вибудовувати довіру до бренду.
  5. “Про нас” чи про компанію – довіра до бренду, історія, місія компанії, відгуки клієнтів та партнерів.
  6. Контакти – телефони, адреси, форма зворотного зв’язку, картка проїзду для зручності користувачів.

Ці сторінки в свою чергу повинні мати такі важливі елементи, котрі будуть усіляко говорити користувачу про здійснення потрібної для Вас конверсії чи якоїсь дії, тому, треба додавати і включати у вищеописані сторінки наступні елементи контенту:

  • Заголовок з УТП (унікально торговою пропозицією) – відразу дає зрозуміти, чим Ви кращі за конкурентів і яку проблему вирішує Ваш продукт чи проект.
  • CTA-кнопки, які швидко можна побачити – привертають увагу, виділяються на тлі решти контенту та мотивують на дію.
  • Соціальні докази Ваших переваг – відгуки клієнтів, кейси, сертифікати, що підтверджують надійність компанії.
  • Гарантії – повернення грошей, надійність компанії, умови безпеки покупок та обслуговування.
  • Чому Вам можна довіряти або елементи довіри – логотипи партнерів, згадки у ЗМІ, кількість успішних клієнтів.
  • Адаптивний дизайн та юзабіліті – зручність перегляду мобільних пристроїв, коректне відображення на будь-яких екранах.

Це мінімальна база яка потрібна для досягнення продажів на Вашому сайті, тому, обов’язково Ваш сайт повинен мати ці елементи на сторінках або якщо не має, то заплануйте в найближчий час додати. Це наша важлива і корисна порада для Вас! Зараз в наш час неможливо уявити, щоб сайт “продавав” без цих базових елементів контенту.

rating-hostings-top-10-how to create website which will sell як створити веб сайт котрий буде продавати продаючий сайт как создать продающий сайт сайт которой будет продавать

Яких помилок варто уникати

Часто буває так, що в нас є веб-сайт і наче на ньому все добре в плані контенту, але він не “продає”. Є помилки, які заважають сайту “продавати”, про них ми і розповімо нижче, Ви зможете усунути їх і почати отримувати продажі зі сторінок свого веб-сайту. Немало сайтів в інтернеті мають ці помилки, тому, якщо знайдете їх у себе, то не переймайтеся, це все можно виправити.

“Вороги” Ваших конверсій наступні:

  • відсутність чіткого офферу – відвідувач не розуміє, що йому пропонують, і йде з Вашого сайту.
  • складна навігація – якщо клієнт губиться на сайті, ймовірність конверсій значно знижується.
  • низька швидкість завантаження сторінок – кожна секунда затримки здатна зменшити конверсію аж на 7-10%.
  • старий або поганий дизайн – неякісні зображення, застарілий стиль, нелогічне розташування елементів – це все також впливає на конверсії якби Вам хто не розповідав, що це не впливає – вони помиляються!
  • нав’язливі елементи – вікна або попапи(popup forms), які вспливають, без можливості їх закрити, велика або надмірна кількість реклами.
  • відсутність стратегії та цілей – нерідко коли власник бізнесу не розуміє як розвивати сайт та що від нього потрібно.
  • ігнорування аналітики та тестів – завжди потрібно тестувати різний контент, відслідковувати результат конверсій Вашого сайту і якщо він не “працює”, то змінювати його та тестувати нові формати.

Як технічний стан веб-сайту впливає на конверсії

Взагалі сайт повинен виконувати важливі функції такі як:

  • пошук необхідної для користувачів інформації;
  • замовлення товарів та послуг;
  • комунікація з відвідувачами і клієнтами.

Щоб досягти цього, важливо надати зручні інструменти та створити комфортні умови для перебування на сайті. Найчастіше саме технічні недоліки стають причиною догляду користувачів. Тому слід звернути увагу на такі аспекти:

Швидкість завантаження сторінок

Як ми вже і написали – кожна додаткова секунда очікування знижує конверсію приблизно на 7-10%. Щоб уникнути цього:

  • мінімізуйте кількість важких графічних елементів;
  • оптимізуйте код і зменшіть кількість запитів до сервера.

Оптимальний час завантаження – до 3 секунд.

Mobile First або адаптивність під мобільні пристрої

Половина відвідувачів приходить з мобільних пристроїв, тому сайт має бути зручним для них. Оптимальний підхід – Mobile First, коли перш за все розробляється мобільна версія, а потім адаптуються версії для планшетів та ПК.

Наявність пошуку

Якщо на сайті багато послуг або матеріалів (наприклад, блог), наявність пошукової функції значно спрощує навігацію та підвищує ймовірність замовлення.

Фільтри та порівняння послуг або товарів

Якщо сайт виконує функції інтернет-магазину, важливо додати:

  • фільтри для швидкого підбору товарів за критеріями;
  • інструмент порівняння, який допомагає покупцям швидше ухвалити рішення.

Надійний та швидкий хостинг-провайдер

Чим більший сайт та його відвідуваність – тим потужнішим має бути сервер. Краще відразу вибирати хостинг із запасом потужності, враховуючи потенційне зростання трафіку.

Оптимізація цих параметрів не тільки підвищить зручність для користувачів, а й позитивно вплине на Ваші конверсії, тим самим, підвищить продажі або інші необхідні дії від відвідувачів або клієнтів.

rating-hostings-top-10-how to create website which will sell як створити веб сайт котрий буде продавати продаючий сайт как создать продающий сайт сайт которой будет продавать

Контент продаючого сайту і на що треба орієнтуватися при створенні “продаючого” сайту

Контент це основа основ при створенні та веденні будь-якого успішного веб-сайту. Контент має бути не лише привабливим, а й корисним, орієнтованим на Вашу цільову аудиторію (ЦА). Якщо контент буде поганим, нецікавим, не орієнтуватися на Вашу ЦА, то він буде майже безкорисним і не буде конвертувати відвідувачів у клієнтів, тому, контент це дуже важливий елемент.

Мінімальна база по контенту має бути наступна:

  • тексти – зрозумілі, ємні, з акцентом на вигоди та вирішення проблем користувача.
  • фото та відео – якісні зображення, відео, демонстрація продукту або його огляд, живі відгуки клієнтів.
  • різна інфографіка – візуалізація даних, схеми, графіки, що полегшують сприйняття інформації.
  • відгуки та кейси – реальні приклади успішної співпраці, підкріплені фактами та цифрами.

Від нас маленька, але дуже корисна і важлива порада: не додавайте дуже багато тексту на Ваш сайт – важлива лаконічність та чіткість, щоб користувач швидко знаходив потрібну інформацію. “Не лийте воду” та не “тяніть резину”, пишіть, щоб відвідувач сайту не витрачав зайвий час і одразу бачив усю необхідну інформацію, яка йому потрібна.

Також, у Вас може виникнути питання – а як зрозуміти на чому мені ставити акцент у контенті? Орієнтуйтеся на:

  • потреби цільової аудиторії – аналізуйте біль та бажання клієнтів, щоб запропонувати рішення.
  • на Ваших конкурентів та їх веб-сайти – вивчайте їхні сайти, виявляйте слабкі місця та створюйте найкращу пропозицію.
  • робіть A/B тестування – перевіряйте різні гіпотези стосовно варіантів заголовків, кнопок, зображень, щоб знайти найкращі, які будуть працювати на конверсії саме у Вашому випадку.

Давайте зробимо висновок

Ваш сайт повинен бути націлен на цільову аудиторію саме Вашого бізнеса чи відвідувача. Ніхто не може просто розробити сайт і вже зараз отримувати з нього лідів або продажі, для цього треба створити і створювати в подальшому контент, який буде перетворювати відвідувачів в клієнтів.

Ви повинні тестувати різні формати контенту – текст, відео, зображення, та відслідковувати як це впливає на конверсії. Постійне тестування та аналітика – ключ до успіху. Без цього неможливо зрозуміти який саме контент буде ефективним та потрібним для користувачів та клієнтів.

Контент “продаючого” сайту і просто рандомний контент якийсь на сайті – не одне й теж, це потрібно розуміти. Багато власників бізнесу просто розроблюють сайт з якимось контентом який або зовсім не підходить під ЦА або якось конвертує не так, це потрібно аналізувати, тестувати і покращувати.

Чітка структура, потрібний контент для відвідувачів, відсутність помилок, гарний технічний стан сайту – мастхев і не обговорюється! Притримуйтеся наших порад та орієнтуйтеся на цю статтю і Ваш сайт почне приносити Вам необхідний результат!

Давайте разом оберемо для Вас хостинг

Ми зібрали ТОП-10 хостингів для сайтів в Україні, тому Ви точно зможете обрати найкращий хостинг для саме Ваших потреб

Рейтинг найкращих хостингів України